Škola Meziměstí - Školní jídeln » Změny v systému objednávání stravování ve školní jídelně

Již máme v provozu jednoduché objednávání a odhlašování stravy pomocí internetu na stránkách

Na webu školy jsme, do hlavního menu pod položku školní jídelna, umístili odkaz na web, kde si obědy budete objednávat. Rovněž jsme odeslali na Váše emailové adresy podrobné informace:

Pokud Vám údaje do vánočních prázdnin nepřijdou nebo pokud nemáte zřízenou emailovou adresu, kontaktujte vedoucí školní jídelny paní Podhorskou. V záložce OBJEDNÁVKY jsou v jednotlivých řádcích zobrazeny jednotlivé druhy jídel, které lze přihlašovat či odhlašovat. Vlastní přihlášení či odhlášení se provádí poklepáním myší na příslušný řádek.

Zaškrtnuté políčko před názvem jídla znamená  = objednáno nebo nezaškrtnuté = neobjednáno

Na stránkách www.strava.cz máte nápovědu, jak tento systém používat. V případě nejasností můžete kontaktovat vedoucí naší školní jídelny. Doufáme, že Vám touto možností objednávání stravy ulehčíme od vašich starostí. Jídelní lístky budete mít k dispozici vždy na celý měsíc dopředu, takže budete moci během chvilky objednat stravu pro vaše dítě. Od ledna bude školní jídelna připravovat denně pouze jedno jídlo ( ve středu bude výběr ze dvou jídel). I tak tento systém využívat musíte, abyste zaškrtnutím okénka stravu dítěti objednali či neobjednali.

Prosíme zákonné zástupce, kteří nevyužívají platbu stravy přes účet, aby si tento způsob platby zřídili. Domluvte se s pí vedoucí školní jídelny. Děkujeme.

Jakékoliv dotazy rády zodpovíme.

Lenka Bohanská, ředitelka školy;  Ludmila Podhorská, vedoucí školní jídelny

Návod

Diskuse pro článek Změny v systému objednávání stravování ve školní jídelně:

Tento článek zatím nebyl komentován.

Přidat komentář:

Musíš být přihlášen!

Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?